dilluns, 31 de maig del 2010

Historia d'Anakin XVI



En teoria m'havia perdonat però va començar la revenja freda:

-No vull que surtis amb els teus amics
-Peró dona, per què?
-No vull que te la tornis a trobar,
-Tranquil·la confia en mi
-Com vols que confii en tu, i si et comença a fotre mà, no li vas poder dir que no
-Peró ara es diferent
-Per què?
-Dona, no vaig tant surti't, ara . . . . ho fem

Ja ho sé, no hauria d'haver dit això, però llavors jo encara era molt innocent i sincer.

-O sigui que em vas posar les banyes perquè no volia fer-ho amb tu?
-No dona, tampoc no es així, però ara és diferent, ara no vaig tant sortit
-O sigui, que si me'n vas enganyar per que no volia fer-ho fins al matrimoni
-Que no, que no es això, que puc fer perquè m'entenguis
-No, si t'entenc massa bé


Tot era molt diferent, es va tornar desconfiada i a cada ocasió m'ho fotia a la cara que li havia posat les banyes.

-Em vas dir que em perdonaves
-Sí, però no m'oblido
-I penses estar així tota la vida
-No ho sé.
-Dons penso que n'hi ha prou, no sé, si no vols continuar ara es el moment
-No, home, no es això, però tinc por, tinc por de moltes coses, però sobretot tinc por que em deixis, ara no em pots deixar tirada, sis plau, sis em deixes tirada em moriré t'ho juro
-Tranquil·la, aquí estaré, no et deixaré, però sis plau oblide'm nos de la Caty

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada