dijous, 27 de maig del 2010

Historia d'Anakin XV


Mai, mai a la vida heu de caure en aquest parany, sempre dir que no i si es demostra el contrari has de continuar negant-t'ho fins al final.

-Bé . . . . reconec . . . . . que algun cop . . . . . . si m'ho he fet amb ella, però d'això fa molt de temps, no significa res per mi
-Com va ser?
-Ens vam trobar a Salou, em va demanar que la portes a casa, pel camí em va escalfar i no vaig ser capaç de dir que no

Havia pensat molts cops que podia arribar aquest moment però mai havia pensat que hauria de dir-li

-I quan va ser?
-Quan estaven pensant en deixar-ho
-O sigui, quan ella encara sortia amb el Joan
-Siiii, però dona, ja et dic que jo no volia però no li vaig saber dir que no
-O sigui que a damunt t'ho vas fer amb la xicota d'un amic teu
-Ja ho sé, i em sap molt de greu
-Esta bé, has sigut sincer i et perdono però no et vull tornar a veure amb aquesta noia, d'acord?
-D'acord

Em vaig sentir molt bé i molt content que s'ho agafes tant bé, no m'imaginava que “Et perdono” es una de les grans mentides, junt amb “La mida no importa” o “Les noies no ens fixem amb l'aspecte exterior”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada