diumenge, 30 de maig del 2010

Jose Mourinho


Aviat serà presentat Mourinho com entrenador de Real Madrid, personalment penso que es lo millor que li podia passar al Barça.

L'any que ve, a Guardiola no li caldran vídeos per motivar als seus jugadors segur que amb les declaracions de Mou (com ja li diuen a Madrid) segur que en tindrem prou.

També representa el fracàs de la política de Florentino i la destrucció del seu model, Valdano marxarà o serà un ninot perquè Mou no li deixarà fer res.

Ara s'han de gastar un munt de pasta en fotre fora a Pelegrini i en fitxar Mou que a damunt vol un contracte de quatre anys, ¿Per a que si no ha aguantat tant de temps a cap equip? Molt fàcil, es garanteix la liquidació, per que l'últim entrenador que va estar quatre anys al Madrid va ser Miguel Muñoz.

També haurà de fer un munt de canvis a l'equip, li obligarà a portar jugadors molt cars, ja pot anar preparant la cartera Florentino, i penseu que el Madrid es pot endeutar més?, personalment tinc una teoria: Florentino fara amb el Madrid el que va fer Jesús Gil amb l'atletico de Madrid, portar-lo a la bancarrota i desprès quedar-se'l, impossible? Bé jo tinc aquesta teoria.

El que es cert es que Mou ho a de fer molt bé per fer-ho millor que Pellegrini i per guanyar al Barça de Guardiola amb Villa i Cesc ha de fer un miracle.

2 comentaris:

  1. A mi em diuen el nom d'aquest home i em ve repelùs, tu, em fa ràbia... ara, ens divertirem o ens emprenyarem, aquí està la qüestió! salut!

    ResponElimina
  2. estas a la meva llista d'amics, gràcies per posar-me a la teva

    ResponElimina