dissabte, 2 de gener del 2010

Historia d'Anakin IV


Desprès vam fer un 69, i a continuació la vaig penetrar, bé lo cert es que jo pràcticament no em vaig moure, estava tombat al seient mentre ella s’anava canviant de posició, ella es movia perfectament dins l’habitacle del cotxe, com si fos el seu habitat natural mentre jo fliplava, per a mi això era un món desconegut.

Al dia següent, jo em trobava molt malament, no per la ressaca, que també, em sabia greu per la meva xicota i pel meu amic, bé només esperava que no ho sabessin mai.

Lo pitjor va ser quan la vaig veure a la tarda, no m’atrevia a mirar-la a la cara, a més m’hauria agradat parlar amb algú, comentar la meva experiència però no li podia dir a ningú, mai podria explicar a cap amic el que m’havia passat.

La Maria cinta em var dir que em veia distant aquella tarda, si ella sàpigues no em tornaria a parlat en la vida.

Va passar una setmana i jo, no tan sols no m’ho treia del cap, si no que a més no podia parar de pensar en Caty, la seva manera de esser m’havia captivat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada